Repercussions

Lyrics to ‘Repercussions’ by Lil Uzi Vert:

Took 4 Xanny bars ain’t remember nothing
The fourth for every show needa get the bustin
Talk about me and the repercussions
On the real nigga I swear they coming
Repercussions, repercussions
Took 4 Xanny bars ain’t remember nothing
Repercussions, repercussions
Took 4 Xanny bars ain’t remember nothing
Aye, Show me the [?] we gon get the sucker
That nigga said that we related but that is my sister cousin

Alone Time

Lyrics to ‘Alone Time’ by Lil Uzi Vert:

–Intro–
Middle fingers to my enemies, I hope you die
Middle fingers to my enemies, I hope you die
–Hook–
All these diamonds on my teeth is why I talk like this
Money in my pocket why I walk like this
All this money in my pocket why she stalk like this
I be Rick Owen steppin’ better guard your bitch
I already bought your bitch
We did everything, I already bought your bitch
Like this the way I rage on some rockstar shit (raindrops)
Aye rockstar shit
Aye rockstar shit, aye
–Verse 1–
Sharing all these bitches with my bros
All these bitches out here, they be hoes
In the kitchen and they whippin’ stoves
With my bitches and they toting poles
I just fucked me like 10 hoes
Stay down with my ten toes
Sharing all my money with my kinfolk
I am so done with the Kenzo jump in Benzo (uh yeah)
Um, Rest in Peace to Speaker Knockers
Got your bitch all on my arm
Like, Lil Uzi he just be wildin’
He got like all of these options, yeah
My new bitch she is a vegan
I just be counting this broccoli
Yah, we got them choppers on choppers
Ain’t nobody gonna stop us
I just be lightin the gas, yah
Sometimes I’m lit with the booth, yah
That bitch like oh where the tool, yah
She just be gone off the boot, yah
Like Rick Owens all on my shoes, yah
Feel like MJ with the moves, yah
Fucking your bitch with my goons, yah
Leave her wet like the pool, yah
–Hook–
All these diamonds in my teeth is why I talk like this
Money in my pocket why I walk like this
Money in my pocket why she stalk like this
I be Rick Owens steppin’ better guard your bitch
I already bought your bitch
We did everything I already bought your bitch
Like bitch the way I rage on some rockstar shit (raindrops)
Aye rockstar shit
Aye rockstar shit
–Verse 2–
All these diamonds in my mouth is why I talk like this
Hundred fifty thousand why I walk like this
Yeah kick my little shit with a rockstar bitch
Yeah turn her right around and give her rockstar dick
That is not your bitch
We be going hard to ignite your bitch
Give her right to the squad and they bite your bitch
Make her slob on my knob like a ho, girl you’re sick
On the real, I don’t even like your bitch
Squad one night your bitch
Long dick and I’mma pipe your bitch
Long dick and I’mma pipe your bitch
Xan money don’t even excite that bitch
Friend zone, I don’t even like that bitch
10 hoes, on the real I’m so lit
Number one, world champ now wife that bitch
–Hook–
All these diamonds in my teeth is why I talk like this
Money in my pocket why I walk like this
Money in my pocket why she stalk like this
I be Rick Owens steppin better guard your bitch
I already bought your bitch
We did everything I already bought your bitch
Like bitch the way I rage on some rock star shit
Aye rockstar shit
Aye rockstar shit

Weezer – Christmas Celebration Lyrics

WEEZERChristmas Celebration Lyrics
Christmas celebration
All around the nation
Won’t you stay with me tonight
Cos I’m running out of fight
And the pagentry is such a bore
Carolers are singing
Registers ka-chinging
And the presents are in place
But I’d rather eat some mace
Cos that egg nog always makes me sick
You know how the story goes
You’ve seen it all before
That man is so obese
That he can’t get out the door
Christmas to perfection
I’m begging for some action
And the ringing in my ears
Is the sound of christmas cheer
Cos they knocked me screaming overboard
You know how the story goes
You’ve seen it all before
That man is so obese
That he can’t get out the door
You know how the story goes
You’ve seen it all before
That man is so obese
That he can’t get out the door
Christmas celebration
All around the nation
Won’t you stay with me tonight
Cos I’m running out of fight
And the pagentry is such a bore
The pagentry is such a bore
The pagentry is such a bore
The pagentry is such a bore, yeah
The pagentry is such a bore, yeah!

Kenny Bobien – The Light Lyrics

KENNY BOBIENThe Light Lyrics
I can see the light yeah
Mmh
Shining above
Oh yeah
The light
Yeah, yeah
The light
Oh, yeah
The light
Oh, yeah
The light
Everywhere I go,
I hear people talking but they don’t know
But I guess it’s just a fear
Of my knowing anyway
The world is changing
And that you can be sure of
No need for fessing and blaming
That’s not what we’re made of
Oh, if you can see
What I see
You’re life won’t be the same
You just trust and believe
You can really see the change
I can see the light yeah
The light
Shining above
Shining above
I can see the light yeah
I can see the light
Shining above
See the light
The light
Oh,oh,oh. oh
The light
Shine on
The light
Shine on
The light
Don’t you play the fool
You must learn the golden rule
Of our live and its up’s and down’s
But don’t let him take you out
I know how you feel
Sometimes it’s hard to see what’s real
But you gotta keep an open mind
Or you’ll be left behind
Oh, if you can see
What I see
You’re life won’t be the same
You just trust and reveal
You can really see the shame
I can see the light yeah
Let me take you to the light
Shining above
Let me take you to the light
I can see the light yeah
I wanna take you to the light
Shining above
The light
The light
You gotta see the light
The light
The light
There’s a light
There’s a light at the end of the tunnel =)
I can see, can you see, we gotta see
Shine a light
Shine a light
Shine a light
Shine a light
I wanna see the light
Knowing love be this way always
Be this way always
Shine your light, shine your light
Shine your light on
Shine your light, shine your light
Shine your light on

Alabama – Sad Lookin’ Moon Lyrics

ALABAMASad Lookin’ Moon Lyrics
I thought that you could fly, I thought that you had wings
I guess that I believed you’d never say goodbye
But my world stopped turning around, the stars turned upside down
It knocked me to the ground on my knees
Now there’s a sad looking moon, shining down on me
There’s a sad looking sky as far as I can see
I always believed and I thought the stars could see
But there’s a sad looking moon, shining down on me
I shared with you my dreams, I gave you everything
I opened up my heart and I gave you my ring
Well I spent days and nights just thinking about the time
When you would be mine all my life
Now there’s a sad looking moon, shining down on me
There’s a sad looking sky as far as I can see
I always believed and I thought the stars could see
But there’s a sad looking moon, shining down on me
There’s a sad looking moon, a sad looking moon
There’s a sad looking moon, shining down on me

12 Stones – Welcome To The End Lyrics

We finally reached the end! And I know now
We won’t be leaving here the same. And you know now,
We finally reached our bitter end. The only thing that works for me is knowing that I can. Welcome to the end. It’s all about to go down. I fell for something beautiful that turned into a lie. And you know now,
We finally reached our bitter end. It’s all about to go down. Welcome to the end. I gave my everything to you, you left me here to die. Believe me when I say to you “I will never change.”
I’ll be standing in the fire when it all goes up in flames. Living in the past,
You know we can’t go back. (Welcome to the end. – We can’t go back.)
Welcome to the end. Living in the past,
You know we can’t go back. [x2]
Searching through my reasons to fight the tide again. And you know now
We finally reached our bitter end. You know we can’t go back. Say I never listen,
I never let you in. Welcome to the end. The only thing that works for me is feeling that I can. And you know now,
We finally reached our bitter end. Welcome to the end. Living in the past,
You know we can’t go back. Any more would be a sin. 12 STONESWelcome To The End Lyrics
Searching through my reasons to fight the tide again. Welcome to the end. It’s all about to go down. We finally reached the end! And I know now
We won’t be leaving here the same. And I know now
We won’t be leaving here the same. You said you needed more from me.

Mac Miller – Knock Knock Lyrics

Most Dope
Everybody please put your thumb in the air
(chorus x2)
1,2,3,4 some crazy-ass kids come and knocked up on your door so
let em in, let em in, let em in (hey)
(1st verse)
I feel like a million bucks
But my money don’t really feel like I do
And from the ground I built my own damn buzz
People was amazed I was still in high school
But now I’m OUT, and money WHAT IM BOUT’
Tryin to get so much I can’t keep count
New kicks give me cushion like whoopie
Keep a smile LIKE AN EAT-N-PARK COOKIE
Everything good, I’m white boy awesome
Up all night – Johnny Carson
I aint gotta Benz, no just a Honda
But try to get my money like an Anaconda,
Real, real long cross the country
Smoke joints in the whip, no COP can bust me
Driving to the stage, they applaud and scream
All them pretty LITTLE girls come and flock to me, yeah i rock the beat
(chorus x2)
1,2,3,4 some crazy-ass kids come and knocked up on your door so
let em in, let em in, let em in (hey)
(2nd verse)
and i like my rhymes witty, all my dimes pretty
if you got weed you can come fly with me
i dont take pitty on them silly little hoes
milli vanilli,but this is really how it goes
mouth my words, dont say shit, shhh
shut up bitch and ride this dick
im just playin, lets have a ball
all we need is some weed, ho’s, and alcohol, hey
don’t forget it when im wreckin it
Etiquette for the hell of it, smellin it when the L is lit
im flyer then a pelican
young fresh, but im so damn intelligent
girls giving brains, cause im actin like a gentleman
in deeper then the water michael phelps was in
finna have a party baby, you can tell your friends
we the type , lookin’ right, still settin trends
f**k a job, ima get these damn presidents
(chorus x2)
1,2,3,4 some crazy-ass kids come and knocked up on your door so
let em in, let em in, let em in (hey)
Not a day, goes by, when I ain’t gettin’ high
They wonder why, don’t I, go get myself a job
So I can make, them bucks
But I don’t give a f**k
No I feel great, bitch I feel great
(chorus x2)
1,2,3,4 some crazy-ass kids come and knocked up on your door so
let em in, let em in, let em in (hey) MAC MILLERKnock Knock Lyrics
This is gonna feel real good, alright?

Alicia Keys – 28 Thousand Days Lyrics

I’m telling you that life’s too short to just throw it away
So have the time of your life, so have the time of your life
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey Where would you go? Where would you go? ALICIA KEYS28 Thousand Days Lyrics
[Intro]
Yeah, uh
[Verse 1]
Blood in my eye, hand on my heart
Feet on the ground, head to the sky
Cause trouble ain’t no friend of mine
Ain’t no giving it up, no more wasting time
[Chorus 1]
If you had 28 thousand days
Who would you love? Where would you go? What would you celebrate? What would you celebrate? What would you celebrate? I’m telling you that life’s too short to just throw it away
So have the time of your life, so have the time of your life
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
[Verse 2]
Back from hell with my angel wings
Ain’t no fear in my voice
Cause I’m making a choice
The devil ain’t no friend of me
And that clock on the wall is telling me
(That there’s just…)
[Chorus 2]
There’s only 28 thousand days
Who would you love? I’m telling you that life’s too short to just throw it away
So have the time of your life, so have the time of your life
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
Hey, ey, ey
[Chorus 2]
There’s only 28 thousand days
Who would you love?

55 Escape – Addiction Lyrics

Fight! x2 55 ESCAPEAddiction Lyrics
I’ll take you under my skin
I’ll hold you, just let me in
Addiction runs through my blood
I’ll keep you
See you on the dark side! [VERSE]
Darkside! [CHORUS]
I’ll take you under my skin
I’ll hold you
just let me in
Addiction runs through my blood
I’ll keep you
I wish you could have it too! [VERSE]
Lately I’ll figure it out
So much corruption
I’m blinded and hazy
I can’t find my way through the night
I fall into darkness
[BRIDGE]
[CHORUS]
I’ll take you under my skin
I’ll hold you
just let me in
Addiction runs through my blood
I’ll keep you
I wish you could have it too! [VERSE]
I can remember it then
Pictures and memories
All fading and dying
Can’t find my way through the night
Left here with nothing
I fall into darkness
[BRIDGE]
[CHORUS]
I’ll take you under my skin
I’ll hold you
just let me in
Addiction runs through my blood
I’ll keep you
I wish you could have it too!

69 Eyes – Blind For Love Lyrics

69 EYESBlind For Love Lyrics
At the first in the morning I know I’ve gotta get out
of here
I run around your room trying to find some gear
I notice you in your bed, you’re smiling at me
Seems you don’t understand my lady …. Blind for love
I’m always losing someone
I’m blind for love
I never knew I stared at you anytime Blind for love
I’m always losing someone
I’m blind for love
I never knew I …….. Blind for love
I’m always losing someone
I’m blind for love
I never knew I stared(?)at you anytime
Leading this type of life leaves you so strong
When you’re blind you don’t even know when you’re wrong
Next time you see me I’m sure you’ll burst into tears
Seems you don’t understand I’m escaping my fears
Blind for love
I’m always losing someone
I’m blind for love
I never knew I stared at you anytime
Sunday morning it comes into the light again
Three days gone I haven’t even seen my baby
I’ve got you by my side, you’re smiling at me
Seems you don’t understand I must ……..

10 Years – The Autumn Effect Lyrics

10 YEARSThe Autumn Effect Lyrics
Casting a cool breeze
Supplied by the Autumn
Question where it went wrong
Climbing Jacob’s ladder
Climbing Jacob’s ladder
Kindly could you re-evaluate
Autumn’s animated growth
Autumn indicates the death of beauty as we know
Autumn indicates the death of beauty as we know
Keep on fighting one died from burning at his throat
Autumn swiftly stole the breath of body, mind and soul
Try and come to willingly embrace
Kharma’s kiss of withering decay
Death feeds, Hell breeds
Subside in the Autumn
Autumn indicates the death of beauty as we know
Autumn indicates the death of beauty as we know
Keep on fighting one died from burning at his throat
Autumn swiftly stole the breath of body, mind and-
Silent beauty
No one cares
Silent ending
No one is there

Planetshakers – Saviour Of The World Lyrics

PLANETSHAKERSSaviour Of The World Lyrics
Verse 1
Its time for you and I to stand
To march into our promise land
To walk in faith and not by what I see
Verse 2
His favor is upon us now
We’re clothe in righteousness and power
Its time for us to shout the victory
Pre Chorus
Lift your eyes to see Him clothe in majesty
Great and powerful is He
Chorus:
Jesus He conquered the grave
Jesus the lamb that was slained
Jesus the savior of the world
Jesus He overcame sin
Jesus He’s coming again
The savior of the world
Bridge
Jesus
Jesus, the savior of the world

Rooms – Steve Void lyrics

Lyrics Steve Void – Rooms
Why, do you have to stay with me at night? Steve Void lyrics
Video Steve Void And in these rooms, I think of you
I find them hard for me to just walk through
Wish I knew what to do versuri-lyrics.info
‘Cause it only lead back to you
In these rooms, I think of you
I find them hard for me to just walk through
Wish I knew what to do
‘Cause it only lead back to you, back to youuu. Burned, the whole your cigarette made in my shirt
I wear it way too much it makes it burst
You’re not just a memory, you’re a curse.(rooms)
And in these roooms, I think of you
I find them hard for me to just walk through
Wish I knew what to do
‘Cause it only lead back to you
In these rooms, I think of you
I find them hard for me to just walk through
Wish I knew what to do
‘Cause it only lead back to you, back to you. Lay, on the couch, the floor
The bed, what have we made
And every .. There in every corner of my life
Haunting me since you said goodbye? in every picture frame
I hear your voice but all I feel is pain.

Un besito mas – Jesse & Joy letra

Donde estés un día iré a visitarte,
sólo guárdame un besito más. Sé que el destino ya lo tiene escrito dios,
que fortuna fue vivido entre los dos, amor. Sólo guárdame un besito másss. Sé que la luna cuando sale el sol se va,
que la dalia mas hermosa del jardín se seca. Sé que el inverno mas eterno ha de acabar. Sé que no querías marcharte,
sé que te querias quedar. y las huellas en la arena con el mar se irán. Versuri-lyrics.info
Donde estés un dia iré a visitarte,
sólo guárdame un besito más. Letra Jesse – Un besito mas
Sólo un besito mas,
Sólo un besito más,
Un besito más. Dónde estés un día iré a visitarte,
y he guardado sólo para ti un besito más. Jesse letras
Video mas Sólo un besito más,
Sólo un besito más,
Un besito más. Sé que no querías marcharte,
sé que te querias quedar.

Show me your love – Sovi feat. Anya Pergin lyrics

(x2)
What we gonna do right here is go back. And every love only what. Lyrics Sovi – Show me your love
Show me your love,
Love is only what I need. (x2)
Sovi lyrics
Video love (x2)
Show me your loveee.(x2)
And every love only whattt. Baby show me your loveee,
Versuri-lyrics.info
Love is only thing we need. Love is in the air tonight,
Love is everything we drink. Baby show me your love,
Love is only thing we need. Love is in the air tonight,
Love is everything we drink. (x2)
Show me your loveee,
Love is only what I need. (x2)
Show me your loveee.(x2)
And every love only what. And every night love give me no sleep. And every night love give me no sleep.

Alles auf rot – Capo songtexte

Capo songtexte
Video rot Draußen ist Vollmond
Draußen ist Vollmond
Mein Kopf ist Pilot
Mein Kopf ist Pilot
Es geht um Million’n
Es geht um Million’n
Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
alleees auf Rot, alleees auf Rot, alleees auf Rot
Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
Sogar mein Haus und mein Boot, ich setz’ alleees auf Rot
Aber es müsste sich lohn’n, ich setz’ alleees auf Rot
Denn ich weiß, es geht um Million’n, ich setz’ alleees auf Ro-o-o-o-ot
Ich setz’ alleees auf Rot. Auf der Jagd nach einer Bergvilla
In España und Marbella, Marbella
Aussicht aufs Meer, Digga
Hinter uns sind Favelas, Favelas, Favelas. Heute geh’ ich aufs Ganze, aber es müsste sich lohn’n
Heute geh’ ich aufs Ganze, Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
Ich geh’ aufs Ganze, aber es müsste sich lohn’n
Heute geh’ ich aufs Ganze, Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
alleees auf Rot, alleees auf Rot, alleees auf Rot
Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
Sogar mein Haus und mein Boot, ich setz’ alleees auf Rot
Aber es müsste sich lohn’n, ich setz’ alleees auf Rot
Denn ich weiß, es geht um Million’n, ich setz’ alleees auf Ro-o-o-o-ot
Ich setz’ alleees auf Rot versuri-lyrics.info
alleees auf Rot (alleees auf Rot)
alleees auf Rot (Rot), Rot (Rot)
Ich setz’ alleees auf Rot (Rot), alles auf Rot (Rot)
alleees auf Rot (Rot), ich setz’ alleees auf Rot (Rot)
Ich setz’ alles auf Rot, ich setz’ alleees auf Rot
Ich setz’ alles auf Rot, ich setz’ alleees auf Rot
Ich setz’ alles auf Rot, ich setz’ alleees auf Rot
Ich setz’ alleees auf Rot, alleees auf Rot, Rot
Ich setz’ alleees auf Rot, Rot, alleees auf Rottt. Songtexte Capo – Alles auf rot
Draußen ist Vollmond
Ich glaube, mein Kopf ist Pilot
Es geht um Euros
Roulette – ich setz’ alleees auf Rot
Draußen ist Vollmond
Ich glaube, mein Kopf ist Pilot
Es geht um Euros
Der Zigarrenrauch hängt in der Luft.(alles auf rot)
Royal Casino
Mit einem doppelten Whiskey auf Eis, Whiskey auf Eis
Don Corleone Vito
Es ist Capo di tutti, du weißt
Nutte, alle meine Chicos
Schmuggeln Kokain per Speedboot, Ware Carditos aus Puerto Rico
Der Kontaktmann aus Kuba ist Vollblut auf Koka
Genauso wie Al Pacino, genauso wie Al Pacino
Genauso wie Al Pacino.

Chronixx Calls For Mavado and Popcaan To Make Peace

“Check the African artists them, they are united and look how Africa big.”

Mavado and Popcaan beef started last summer and dominated dancehall for the rest of 2016 into early 2017. Chronixx think that if these two dancehall heavy weights unite they can take dancehall music to the next level and I agree with that assessment and so does the vast majority of dancehall fans. “So we want Popcaan and Mavado to know that them are the artists that… them man there are going to take dancehall to the next level and if them unite it will be like a earthquake,” Chronixx said. Majority of dancehall fans would agree with Chronixx request for Mavado and Popcaan to make peace and work together to push the genre globally. During his lengthy Instagram Live session last weekend where he spoke with his fans about his new album Chronology, he spoke about the infamous Mavado and Popcaan beef. Mavado was named the victor, but Popcaan would soon find himself in another beef with Vado’s close friend Alkaline.

Wiz Khalifa’s “See You Again” Broke YouTube Record Now Most Streamed Video

Wiz Khalifa and Charlie Puth broke the YouTube record for the most streamed video on the video on the platform. The video “See You Again” from the Fast 7 soundtrack received almost 2.9 billion views making it the most views for a single video in YouTube’s history. Wiz Khalifa and Charlie Puth’s song “See You Again” has 2,897,632,968 views at the time this story was posted. The title was previously held by PSY’s “Gangnam” style which at the time of his publication has 2,895,111,556 views. What drove “See You Again” was the fact that it was a soundtrack for the life of the late Paul Walker who death was a shocker to the massive Fast and Furious fan base. Wiz and Charlie Puth did a very good job putting this song together to closely match the theme of the Fast 7 movie. The single “See You Again” is very catchy but the video didn’t have the same viral hit sensation as PSY’s “Gangnam” style.

Lil Yachty Says He Is Funding Tuition Out Of Kindness Not Guilt

After making the announcements on his Twitter page, some fans starting accusing him of feeling guilty about dropping hundreds of thousands of dollars on two new chains. All information will be on my site. “I’m gonna drop details very soon on how u can get in on this. I will be pay some tuitions this year… I'm gonna drop details very soon on how u can get in on this. The project debut at number five on the Billboard 200 album chart after selling 46,000 copies in the first week of released. It's time to give back. God I hate the internet https://t.co/z5T621iS3w
— king of the teens (@lilyachty) July 11, 2017 #sailingscholars
— king of the teens (@lilyachty) July 10, 2017

Y'all sound stupid. I got criticized for dropping too much on jewelry so for that reason Ima pay some student loans? #sailingscholars
— king of the teens (@lilyachty) July 10, 2017

Also, I wanna take a few lucky family's back 2 school shopping. God I hate the internet.”

Lil Yachty released his debut album “Teenage Emotions” in May to mixed reviews. I love u students. “I will be paying some tuitions this year,” he said. Lil Yachty is feeling extra generous and revealed on Twitter on Monday that he will be funding tuition for some of his fans who are in school. “Y’all sound stupid,” he said. I love u students. The Atlanta rapper then penned an open letter to his fans thanking them for their support while noting that he thinks that his brand is bigger than hi music. #sailingscholars.”
Yachty responded to his critics saying that he is not doing this good deed out of guilt from buyinhg jewelry but out of his love for his fans. “I got criticized for dropping too much on jewelry so for that reason Ima pay some student loans?

Listen A Boogie Wit Da Hoodie & Fabolous Song “Wild Thots”

Now can A Boogie Wit Da Hoodie and Fabolous gain the same traction in the music market with “Wild Thots.” The song itself is catchy with a blend of auto-tune made for a club banger. The ladies who dances in the clubs will like this track. Take a listen to the single “Wild Thots” below. A Boogie Wit Da Hoodie and Fabolous made a play on DJ Khaled’s new smash hit single “Wild Thoughts” with their version “Wild Thots.”
DJ Khaled, Rihanna and Bryson Tiller scored what is possibly the biggest hit of the summer with “Wild Thoughts” because you keep hearing the song everywhere.