Astroblue Express – Custom Made lyrics

Custom made
To break your heart
Where did you come from
Bitter stranger

Traveled far
To separate myself
From your madness
And your spells

Your fancy words are so diplomatic
I spiral down your sighs
I hate it when you drift away
Something in me dies

The cold unfold
Of a life that’s been on hold
You wind and blind me
Bitter stranger

Lost and misplaced
You left without a trace
But you always find me
And remind me

Your fancy words are so diplomatic
I spiral down your sighs
I hate it when you drift away
Something in me dies

Astroblue Express – Catch Me lyrics

It’s the haunting moment
When two paths collide
Your eyes meet with another stranger
And you’re a prisoner for life

It’s a foreseeable future
He’s entangled in your mind
You cannot walk away
A debt you’ll pay in time

Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
For you
And it’s so blue

Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
For you
And it’s so blue

You’ll never see it coming
It creeps in the mundane
The world changes its colors
And you’re blinded to its grays

When you realize you’re a lost case
Of a dreamer and a thief of hearts
You’re dancing to the music
Of a senseless lullaby

Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
For you

Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
Catch me cause I’m falling
For you
And it’s so blue
It’s so blue
It’s so blue
Loving you is so blue

Ethan Hopkins – Lay You Down lyrics

I pray I’ll lay you down on the ground
Believe you are safe and sound
Make you mine on the ground

What is this I am feeling I need a dose
Of whatever you propose
Oh what do you propose

I wouldn’t lie
So don’t act surprised

So I vow until the day I day
Stick a needle into my eye
Cross my heart and I hope to die
And I don’t even need to try

Your smile numbs me like Novocaine
If it was in the rain
Oh it does leave a stain

But girl you look so fine
Oh I must make you mine
No I won’t draw a line

I wouldn’t lie
So don’t act surprised

So I vow until the day I day
Stick a needle into my eye
Cross my heart and I hope to die
And I don’t even need to try

So I vow until the day I day
Stick a needle into my eye
Cross my heart and I hope to die
And I don’t even need to try

So I vow until the day I day
Stick a needle into my eye
Cross my heart and I hope to die
And I don’t even need to try

So I vow until the day I day
Stick a needle into my eye
Cross my heart and I hope to die
And I don’t even need to try

Astroblue Express – Into The Beyond lyrics

Your eyes are shut but your mind is an open highway
Into the beyond
Into the beyond Your eyes are shut
But your mind is an open highway
Your eyes are shut
But your mind is an open highway

To the edge of yourself you go
Looking down at a city you built below

Bricks of dreams and
Sidewalks made of words
And who’s protecting those thoughts
Lonely thoughts

Your eyes are shut
But your mind is an open highway
Your eyes are shut
But your mind is an open highway

To the edge of yourself you stand above
A city you built below
And the bricks are made of dreams
The walls are just half built
The sidewalks are empty
Only illusive innocence
Drifts between the walls

Your eyes are shut but your mind is an open highway
Your mind…

Astroblue Express – Find Your Motion lyrics

One step after the other
You gotta run if you wanna make it
Run if you wanna make it out there

One step after the other
Can’t look back when you’re moving forward
Won’t feel cold when your body’s swaying against the winds

Faster and faster you lose your breath
You lose yourself

Find the motion
And move with it
And move with it

Find the motion
And move with it
And move with it

Push and pull
You gotta make it matter
The world is moving, world is moving all around you

Tougher and stronger
Improve yourself
To prove yourself

One step after the other
You’re running out of time
Running out of time
Out of time

Find the motion
And move with it
And move with it

Find the motion
And move with it
And move with it

Where are you going? Where are you going? Where are you going, anyway?

Astroblue Express – Origami Princess lyrics

She’s a paper girl in a paper world
And she never forgets to smile
With her paper crown and her paper gown
She’s a fold from losing her mind

(More than an image in your mind)
(An image in your mind)
(More than an image in your mind)
(An image in your mind)

Below the paper stars we lie
Looking up at the dark sky

(More than an image in your mind
An image in your mind
An image in your mind
An image in your mind)

I can be your paper boat
Take you far from here
Take you somewhere no one knows our names,
Step into the silver screen

Like an origami princess
Folded inside out
Like an origami princess
Folded inside out

(Just an image in your mind
Just an image in your mind
Just an image in your mind
Just an image in your mind)

I can be your paper plane
Take you high above
Leave the rest behind

(Origami princess
Origami princess)

I can be your paper lotus in your stormy dreams
Be your paper spring

(Origami princess
Origami princess)

Like an origami princess
Folded inside out
Like an origami princess
Folded inside out

(Origami princess
Origami princess)

Twisted folded upside down
Don’t forget to smile
Twisted folded upside down
An image in your mind

Like an origami princess
Folded inside out
Like an origami princess
Folded inside out

(Origami princess
Origami princess)

(Just an image in your mind)

Astroblue Express – Midnight Drifter lyrics

When you dance with Illusions, drink with the past
Small and elusive, your words never last
Filling the empty, darkness and light
Twined and entangled, imitations of life

Echoes of silence, drifting too fast
Can anyone hear me, as I fall through the cracks? All the lights are going out
All the shops have closed their doors
But I won’t sleep tonight
I won’t sleep tonight
Without you by my side

Everybody’s gone to sleep
And I’m just walking the empty streets
I won’t sleep tonight
I won’t sleep tonight
Without you by my side

Slipping through moments, a hollow embrace
Can I find lightness, when I’m so out of place
Chasing shadows, in the twilight
Trying to find some peace of mind

Dreams for breakfast, tears for lunch
I’m a queen, I’m a beggar,
With a torn paper crown

All the lights are going out
All the shops have closed their doors
But I won’t sleep tonight
I won’t sleep tonight
Without you by my side

Everybody’s gone to sleep
And I’m just walking the empty streets
I won’t sleep tonight
I won’t sleep tonight
Without you by my side

Zazie – J’envoie Valser lyrics

J’en vois des qui se donnent, donnent
Des bijoux dans le cou
C’est beau mais quand même
Ce n’sont que des cailloux
Des pierres qui vous roulent, roulent
Et qui vous coulent sur les joues
J’aime mieux que tu m’aimes
Sans dépenser tes sous

Moi je m’en moque,
J’envoie valser les trucs en toc
Les cages dorées
Toi quand tu m’serres très fort
C’est comme un trésor
Et ça, et ça vaut de l’or

J’en vois des qui s’lancent des regards et des fleurs
Puis qui s’laissent quelque part ou ailleurs
Entre les roses et les choux
J’en connais des tas qui feraient mieux
De s’aimer un peu,
Un peu comme nous qui nous aimons beaucoup

Et d’envoyer ailleurs valser
Les bagues et les coeurs en collier
Car quand on s’aime très fort
C’est comme un trésor
Et ça, et ça vaut de l’or

Moi pour toujours j’envoie valser
Les preuves d’amour en or plaqué
Puisque tu m’serres très fort
C’est là mon trésor
C’est toi, toi qui vaut de l’or

Connie Francis – Wenn Du Gehst lyrics

Wenn Du gehst, wenn Du gehst,
Bleibt mein Herz allein,
Weil es nie mehr ein Glueck fuer mich gibt. So wie Dich, hab’ ich keinen geliebt. Bleib bei mir, und sei mein,
La mich nie, nie allein Bleib bei mir, und sei mein,
La mich nie, nie allein. Wie die Blumen, so viel warst du mir. Bleib bei mir, und sei mein,
La mich nie, nie allein. Wenn Du gehst, wenn Du gehst,
Dann ist alles aus,
Was so schoen ist, so schoen fuer uns zwei. Meine Welt stuerzt dann ein wie ein Kartenhaus. Denn du nimmst meine Sonne mit dir. Wenn Du gehst, wenn Du gehst,
Wird es Nacht fuer mich. Wenn Du gehst, dann ist alles vorbei. Wenn Du gehst, wenn Du gehst,
Wird es traurig sein. Wenn Du gehst, wenn Du gehst,
Dann verwelke ich.

Thank God – Rj feat. Blac Youngsta lyrics

Stay with it can’t give it nah nigga nah, nah, nah nigga nah
I ain’t feeling ya niggas ya niggas fraud, nah
Thank God I’m a real nigga versuri-lyrics.info
Thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga
Thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga. Stay with it can’t give it nah nigga nah, nah, nah nigga nah
I ain’t feeling ya niggas ya niggas fraud, nah
Thank God I’m a real nigga
Thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga
Thank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga. [Verse 3: Blac Youngsta]
F**k nigga, I been a real nigga since day one
Life sentence, for the team I’ll take one
Shake something, take something
Young nigga face something
Extended clip AK something, broad day something
I ain’t feeling you nigga
When you die I hope I be the one killing you nigga
When your b***h cheat on you I hope I be the one drilling her nigga
I fucked that b***h to make you mad I ain’t feeling her nigga
Y’all ain’t real no more, I’m the realest y’all know
CMG, 400 Summers, we finna see so much money
Word to my momma. Rj lyrics
Video God Thaaank God I’m a real nigga
On God I’m a real nigga
Finna slide for the real niggas
One time for the real niggas
I did time with some real niggas
On God I’m a real nigga
Doing 5 on a real nigga
On God I’m- On God I’m a real real nigga
On God I’m a real nigga
Finna slide for the real nigga
Gang slide for the real niggas
On God I’m a real real nigga
Thaaank God for the real real niggas
On God I’m a real real nigga
One time for the real real niggas
On God I’m a real real nigga
On God, real real nigga
Thaaank God for the real real niggas
Thaaank God I’m a real niggaaa.
Niggas dying on they birthday
Nigga God know I’m burnt yeah
He the one that made me squeezing off .380
Nigga that’s that get back get off me I’m saucy
Send them back to my whip grab that stick s**t look gothic
And I thaaank my God all my pride ain’t defrost me
Some believe in God, some believe in Allah
Here I keep a 9 in these streets Iguodala
Nah nigga nahhh. If I die pray my pops is the gate keeper
Nigga sliding with the opps get the same treatment
In a beam got the Glock showing state prison
Let me squeeze take the block thats a gang missing
Fake real niggas how you revealing the truth? I’mma keep it real with ya
Thaaank God on my worst day
Cross me let the church pray
Ties like .. Niggas soft like the still liquor
20 .. Lyrics Rj – Thank God
I woke up thank God I’m a real nigga
Niggas still throwing shots at a still picture
And they still getting hot, can’t chill with us
If this Glock all I got then I’m .. Make lil’ niggas fake but teach ’em to shoot
Threw the scope on the K they easy to boost
You niggas lying on stage to stay in the loop. Stay with it can’t give it nah nigga nah, nah, nah nigga nah
I ain’t feeling ya niggas ya niggas fraud, nah
Thank God I’m a real nigga
Thank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga
Thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God, thaaank God
Thaaank God I’m a real nigga.

Wild kind – Tritonal feat. Varpu lyrics

I’ma let it out, indestructible
On my own, on my own, on my own
I’m the wild kind, I’ma shout it out
Shout it out, shout it out, shout it out
I’ma let it out, make a hella noise
On my own, on my own, on my own
I’m the wild kind, I’ma shout it out
I’ma let it out
And I’ma be my own
And I’ma be my own
And I’ma be my own. I’ma let it out
Make a hella noise
I’ma let it out, indestructible
I’m the wild kind, I’ma shout it out
I’ma let it out, make a hella noise
I’m the wiiild kind, I’ma shout it out
I’ma let it out
And I’ma be my ownnn. Tritonal lyrics
Video kind acting out of hand.. You held me close to thinking I could make you change
But I became the one .. I’ve been holding back all this time, how could I know
About the virus planted in my mind, all your s**t bottled up inside.
I’ma let it out
And I’ma be my own. I’ma let it out, indestructible
On my own, on my own, on my own
I’m the wild kind, I’ma shout it out
Shout it out, shout it out, shout it out
I’ma let it out, make a hella noise
On my own, on my own, on my own
I’m the wild kind, I’ma shout it out
Versuri-lyrics.info
I’ma let it out
And I’ma be my own. Lyrics Tritonal – Wild kind
You drew me to you like a moth drawn to the fire
You knew your voice would make me swallow all my pride.(wild kind)
I’ve been holding back all this time, how could I know
About the virus planted in my mind, all your s**t bottled up inside.

Jurei pra mim mesmo – Mc Yuri Bh letra

Letra Mc Yuri Bh – Jurei pra mim mesmo
Jurei pra mim mesmo
Que a partir de hoje
Eu vou mudar
Agora vou curtir minha vida
Vou seguir, tudo vai melhorar
Já sofri demais
Me achei incapaz de superar
Superei muito mais que devia
Agora minha vida começou andar. Meu coração era seu
Mas soltou e me deixou voar
Tu terminou comigo
Acostumei a ser safado
E eu não consigo mais parar
Como é que faz pra parar? Terminou, voltou,
Chamou, implorou
Como é que eu tô
Tô nem ligando.
Mc Yuri Bh letras
Video mesmo Olha aquela mina dançando
É uma tentação
Ela vai descendo
Versuri-lyrics.info
Rebolando até o chão
Instigando o bonde
Deixa o Yuri gamadão
Se provocar demais
Tu vai ter que aguentar a pressão. Terminou ,voltou,
Chamou, implorou
Como é que eu tô
Tô nem ligando. Meu coração era seu
Mas soltou e me deixou voar
Tu terminou comigo
Acostumei a ser safado
E eu não consigo mais parar
Como é que faz pra pararrr? Tem a loirinha, tem a morena
Tem a Jaque, a Ruth e a Lorena
Tem a ruivinha
Que gosta de dá umas bola
Também tem aquela
Que eu pego depois da escola.

Strangers – Halsey lyrics

Said we’re not lovers (we’re not lovers)
‘Cause we’re just strangeeers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all
We’re not lovers, we’re just strangers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all (anything). I miss the mornings with you laying in my bed
I miss the memories replaying in my head
I miss the thought of a forever, you and me
But all you’re missing is my body, ohhh. (x2)
Halsey lyrics
Video Halsey To feel anything at alll. When I wake up all alone
And I’m thinking of your skin
I remember, I remember what you told me. Said that we’re not lovers, we’re just strangers
With the same damn hunger versuri-lyrics.info
To be touched, to be loved, to feel anything at all
We’re not lovers, we’re just strangers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all.
Said that we’re not lovers, we’re just strangers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all
We’re not lovers, we’re just strangers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all. Lyrics Halsey – Strangers
She doesn’t kiss me on the mouth anymore
‘Cause it’s more intimate, than she thinks we should get
She doesn’t look me in the eyes anymore
Too scared of what she’ll see, somebody holding me.(strangers)
When I wake up all alone
And I’m thinking of your skin
I remember, I remember what you told me. She doesn’t call me on the phone anymore
She’s never listening, she says it’s innocent
She doesn’t let me have control anymore
I must’ve crossed a line, I must’ve lost my mind.

All the smoke – 21 Savage lyrics

Burglar-bar doors, burglar-bar doors (yeah, yeah)
Water on the stove, water on the stove (yeah yeah)
Watch me whip a O, watch me whip a O (21, 21)
We want all the smoke, we want all the smoke (21, 21)
D-R-A-C-O, D-R-A-C-O versuri-lyrics.info
Shoot ’em in the face, shoot ’em in the nose (21, 21)
I paid my lawyer dope, he played with his nose (yeah, yeah)}
AR with the scope, nigga don’t get closeee. 21 Savage lyrics
Video smoke Trash bag full of mid-grade (mid-grade)
I’m cuttin’ throat, nigga, switchblade (switchblade)
She sucked my dick so long she caught a lip ache (a lip ache)
New car drop, I’m on the list, wait (wait list)
I’m on the wait list, 21, and I weight lift (yeah)
Drop a brick off to you, that’s a weight lift (yeah)
Drop the stick off to you, give you a whole clip (yeah)
Closed casket, nigga, I’m a bastard (21)
Ask around the 6, nigga we get drastic (drastic)
Glenwood Road, killin’ like Jurassic (Park)
I see dead bodies like I’m on acid (21)
She f*ck me good like she tryna get her a*s did (yeah).
Lyrics 21 Savage – All the smoke
Dropped out of school
Went and bought a tool
Got a deuce deuce
Time to act a fool
Sellin’ 2 for 5s
Right on Central Drive
You can ask my mama
I ain’t gotta tell no lies
Wanna snort a line
Savage got them lines (yeah)
Yeah them niggas used to rap
But I jumped the line (21)
I listened to your mixtape, that s**t was wack (s**t was wack)
Studio time, you need to get your money back (On God)
Back in the day I let my uncle cook my crack (cook my crack)
Back in the day I would have took that nigga’s pack (took the pack)
Fast forward, still walk ’round with a strap (21, 21)
Gotta keep that pistol on me, that’s at all times (all times)
Gotta keep a yappa on me, I got all kinds (21)
Room full of bad b*tches and they’re all mine (yeah)
Room full of bad b*tches and they’re all dimes (21)
In a breakdown trap servin’ all dimes, yeahhh.(all the smoke)
Burglar-bar doors, burglar-bar doors, yeah, yeah
Water on the stove, water on the stove, yeah yeah
Watch me whip a O, watch me whip a O (21, 21)
We want all the smoke, we want all the smoke (21, 21)
D-R-A-C-O, D-R-A-C-O (Draco, Draco)
Shoot ’em in the face, shoot ’em in the nose (21, 21)
I paid my lawyer dope, he played with his nose (yeah, yeah)
AR with the scope, nigga don’t get close.

Of inimioara – Claudia Ionas versuri

Ia tot ce-ti place-n viata, nu tanji. Ia tot ce-ti place-n viata, nu tanji. Ca apoi la urma le-om plati. Tu petreci, eu ma caiesc. Ca apoi la urma le-om plati.(of inimioara)
Of inimioara,
Tu ma bagi in boala. Tu le faci, eu le platesc. (x2)
Si daca toata lumea-i contra ta
Sa-ti faca viata amara nu-i lasa. (x2) Versuri Claudia Ionas – Of inimioara
Si daca toata lumea-i contra ta
Sa-ti faca viata amara nu-i lasa.
(x2)
Of inimioara,
Rau sa nu iti para. Ia tot ce-ti place-n viata, nu tanji. Ia tot ce-ti place-n viata, nu tanji. (x2)
Si daca toata lumea-i contra ta
Sa-ti faca viata amara nu-i lasa. (x2)
Si daca toata lumea-i contra ta
Sa-ti faca viata amara nu-i lasa. Versuri-lyrics.info
Ca abia asteapta lumea
Ca sa-ti prinda slabiciunea. Ca apoi la urma le-om plati. (x2)
Versuri Claudia Ionas
Video inimioara Chiar daca mai si gresesti
Numai sa simti ca traiesti. Of inimioara,
Nu da tot pe afara. Ca apoi la urma le-om platiii.

Sean Combs – Seyed songtexte

Keine Zeit für Abitur! Es geht um die Definition meiner Astralfigur
Kick’ den Maseratigurt, am Arm die goldene Breitling
Pädagogen werden mit Schlägen erzogen, was wollt ihr mir beibring’n, heh? Bitches folgen mir von London bis Hongkong
Sitz’ im black Royce, ich bin Badboy wie Sean Combs
Die Bottle wird gepoppt, ich bin Sean Combs
Sie badet im Cîroc, ich bin Sean Combs
Bitches folgen mir von London bis Hongkong
Weil sich das Cash häuft, ich bin Badboy wie Sean Combs
Die Bottle wird gepoppt, ich bin Sean Combs
Sie badet im Cîroc, ich bin Sean Combs. Was für Duden? Du sitzt auf der Kiffercouch, ich sitz’ in der Businesslounge
Push-ups auf den Bitches, das Schlafzimmer wird zum Fitnessraum – nice
Problem ist nicht, wie ich sie aufreißen kann
Sondern wie ich sie noch vor dem Frühstück rausschmeißen kann, yeah
In Ferienvill’n, jeder kann jetzt seh’n, wie ich die Szene kill’
Du bist extrem gebildet, doch kriegst die Basey in die Lesebrille
Jetzt sind die Lehrer still, der Pausenclown ist hood-rich
Und deine Barbie guckt auf den Platinschmuck bei ausverkauften Clubgigs
Ich muss nix, außer meine Scheine stapeln
Ein paar Weiber nageln, nein, ich habe keine Zeit zu schlafen (niemals)
Von dem Straßenkid, das aus der deutschen Bronx kommt
Zu Designerkleidung und dem Einfluss eines Sean Combs. Songtexte Seyed – Sean Combs
Was sagt die Uhr?
Bitches folgen mir von London bis Hongkong
Sitz’ im black Royce, ich bin Badboy wie Sean Cooombs
Die Bottle wird gepoppt, ich bin Sean Cooombs
Sie badet im Cîroc, ich bin Sean Cooombs
Bitches folgen mir von London bis Hongkong
Weil sich das Cash häuft, ich bin Badboy wie Sean Cooombs
Die Bottle wird gepoppt, ich bin Sean Cooombs
Sie badet im Cîroc, ich bin Sean Combsss. 25/7 am struggeln auf dem Weg zum Rapmillionär, yeah
Und ich chill’ nur noch mit Topmodelbräuten
Weil mein Konto fetter ist als ihre Cockblockerfreundin
Das Wohnapartment an den Florida Keys versuri-lyrics.info
B***h, auf mei’m Sofa schlafen Chicks à la Victoria’s Secret – nice
Neider kriegen jetzt ein’n Dropkick ins Face
Ich schieß’ auf MCs präzise wie ‘ne Hotchkiss MG
Das Chrom strahlt wie California Sunshine
Ich bring’ dich um die Ecke wie Kollegah seine Punchlines
Von dem Straßenkid, das aus der deutschen Bronx kommt
Zu Designerkleidung und dem Einfluss eines Sean Cooombs. Seyed songtexte
Video combs Was sagt die Uhr? Seh’ nur schlechte Kopien, höchstens Durchschnitt wie bei ‘ner Nabelschnur (tze)
Ich bin Sean Combs, mein Vater ging zu früh
Doch er sieht jeden meiner Schritte, Mann, ich hab’ es im Gefühl
Hol’ up, was auf der Straße deine Drecksbildung wert? Sie sagt, ich bin auf Platinkurs!

Grun gelb lila – Eno feat. Dardan songtexte

Mister Dardy
Steig’ ein und mach’ dich bereit
Mister Dardy flowt, jetzt werden klarschen vergeilt
Dirty Dardy stürmt die Party (ish, ish, ish)
Ihr werdet zerstompt versuri-lyrics.info
Mein Bro schwör, wir f*cken jeden Digga dirty Dardy flowt wie ‘ne Kettensäge
37 Sounds ich hab fette Pläneee.(grun gelb lila)
Eno songtexte
Video lila
Songtexte Eno – Grun gelb lila

Melodia fetelor – Jean de la Craiova versuri

(x2)
Canta melodia fetelooor
Vine, vine, vine de la corason. Versuri-lyrics.info
Canta melodia fetelooor
Pentru toti care iubesc de mor. Versuri Jean de la Craiova – Melodia fetelor
Iubirea mea ridica mainile,
Ca vreau sa vada domnisoarele
Esti fata care-mi rupe inima
Si pentru tine canta muzica.(melodia fetelor)
Pentru tine numai, numai pentru tine,
De la inima mea pentru inima ta iubire.
Canta melodia fetelooor
Pentru toti care iubesc de morrr. Pentru tine numai, numai pentru tine,
De la inima mea pentru inima ta iubire. Tu esti femeia care mor de ea
Si pentru tine-mi bate inima
Asta seara vreau sa cante muzica
Si sa dansez cu tine viata mea. (x2)
Canta melodia fetelooor
Vine, vine, vine de la corason. Versuri Jean de la Craiova
Video fetelor

Bucket list – Gucci Mane lyrics

Lyrics Gucci Mane – Bucket list
Bucket list
Cut it up
Huh
It’s Gucci
Metro Boomin want some more nigga. F*ckin’ Wop on her bucket list, I flex so effortless
f*ckin’ twins and they goin’ in like they ain’t relatives
There’s a slim chance that she may get this dick, like one percent
I’m so arrogant right now, man, I don’t even want the b*tch
Right back, scoopin’ my dog from prison on my bucket list
Know they goin’ so hard in the yard if they listen to this
Goin’ quadruple platinum, that’s not on my bucket list
b*tch, my Rollie went quadruple platinum, you should see this s**t
It’s no way possible I’m falling off, that don’t exist
I wasn’t rappin’, I’d be sellin’ narcotics just to pay the rent
That new Lambo on my bucket list so I just bought that b*tch
It ain’t a chick I feel that I can’t get, man, that’s that sucker s**t.
Big boss business, quarter million on a pendant
Eight figure nigga, realest nigga in the business
Sittin’ front row, freshest nigga in attendance
Gave a thousand dollars to the valet attendant
They ain’t seen a player like me in a minute
f*ck your award, I don’t even wanna win it
Rich hood dick, every singer wanna get it
Real authentic, everybody wanna live it
How a white man gon’ criticize me ’bout reppin’ these streets? Bucket liiist, drop top ‘Rari, scratch that off my bucket liiist
Bucket list, make a match and scratch that off my bucket liiist
Bucket liiist, super bad b*tch and she rich like Gucci rich
Bucket liiist, no more sellin’ bricks, that’s off my bucket liiist
Bucket liiist, drop top ‘Rari, scratch that off my bucket liiist
Bucket liiist, make a match and scratch that off my bucket liiist
Bucket liiist, super bad b*tch and she rich like Gucci rich
Bucket liiist, no more waitin’ to get that off my bucket liiist. Man, f*ck you critics versuri-lyrics.info
Change my name to “The best that did it”
Gucci turnt up, nigga just admit it
If I don’t go gold I ain’t f*cked up ’bout it
With all this gold draped on my body (brr)
When I get married, that’s a gangster wedding
Call my reception the gangster party. Gucci Mane lyrics
Video list Bucket liiist, drop top ‘Rari, scratch that off my bucket list
Bucket liiist, make a match and scratch that off my bucket list
Bucket liiist, super bad b*tch and she rich like Gucci rich
Bucket liiist, no more sellin’ bricks, that’s off my bucket list
Bucket liiist, drop top ‘Rari, scratch that off my bucket list
Bucket liiist, make a match and scratch that off my bucket list
Bucket liiist, super bad b*tch and she rich like Gucci rich
Bucket liiist, no more waitin’ to get that off my bucket listtt.

Soarele si luna – Ektro versuri

Visele tale sunt petale împraștiate pe asfalt
Tu visatorul motivat ce le poate lua cu-asalt. Cerul se rupe în milioane de bucati
Plange cu stele cazatoare, care nu încap în carti,
Care se topesc în palma îndeplinind dorinte
Pe care unii la scuipa, ca pe cojile de seminte. ti-am confirmat în timp ca n-am treaba cu rapu’ lor
Un pasager clandestin pe Terra, vin din viitor
Îti vorbesc de bunatate, curajul de-a zambi iar
Fiecare problema are-o solutie la final! Tu rupandu-te de turma vei deveni oaia neagra
Pupatorii de moaște refuza sa înteleaga
Ca n-avem același drum deși venim și plecam
În același mod, e mult mai important ce lasam. Ambitia e cheia, nu exista “nu pot”
Multumește-te cu putin doar cand putinu’ înseamna tot! Avem aceeași mama – pamantul, ne cheama,
Cerul e Tatal ce ma vegheaza, nu mi-e teamaaa! Soarele și Luna, comedie și drama,
Iubirea semenilor – un tablou de pus în rama. (x2)
Versuri Ektro
Video luna
Mangai suflete, cerneala se prelinge pe file,
Împraștii diamante cu parfum de zambile,
Vanez fericirea ca un leu înfometat
Ce n-are un leu în buzunar, dar se simte bogat.(soarele si luna)
Soarele si Luna, comedie și drama,
Iubirea semenilor – un tablou de pus în rama. Am auzit ca vine-o vreme în care voi fi rasplatit
Pentru tot ce-am oferit sau voi avea de oferit
Am platit cand am greșit, am zambit în fata mortii,
Am dat caldura Soarelui pe liniștea noptii. N-am de gand sa-ti intru-n gratii dumitale
Un pacient surd ce pune baza-n vorbe goale
În gerul noptii penita mea spune povești
Pe o banca, sub un felinar, pe Calea București. (x2) Avem aceeași mama – pamantul, ne cheama,
Cerul e Tatal ce ma vegheaza, nu mi-e teama! Versuri Ektro – Soarele si luna
Soarele plange în timp ce Luna zambește
Cu lacrimi de lup, am fost suflet și trup
Înca de la început m-am dedicat total fara sa cer
Nimic din ce n-aveam, am învatat sa nu disper.